Heb je een vraag? Wij helpen je graag.

Veel gestelde vragen

Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor subsidie?

Controleer of je in aanmerking komt door jouw postcode en huisnummer in te vullen via het dit formulier. Kom je in aanmerking? Kies dan een van onze standaard boxen of stel zelf je eigen box samen. 

De subsidie wordt niet verrekend in het winkelmandje

Heeft u recht op subsidie, maar wordt de korting niet verrekend in het winkelmandje? Zo kunt u het oplossen: 

  • Druk gelijktijdig de volgende knoppen in: CRTL, SHIFT en R. Dit zorgt ervoor dat uw cash geleegd wordt. U kunt de code van de waardebon weer opnieuw invullen en de korting zal verrekend worden in uw winkelmandje. U heeft waarschijnlijk een tijd gewacht met het afronden van de bestelling. 
  • Ga incognito naar dbl.degroenebox.nl en vul opnieuw uw waardebon in en bestel de gewenste voordeelbox of losse producten. 

Komt u er niet uit, laat het ons dan weten door contact op te nemen via whatsapp of via info@degroenebox.nl. 

Ik krijg een foutmelding bij het invullen van mijn postcode en huisnummer

Krijg je een foutmelding bij het invoeren van jouw postcode en huisnummer? Neem dan contact op met Duurzaam Bouwloket. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 072 743 3956 of stuur een e-mail naar info@duurzaambouwloket.nl

Kan ik het bedrag van de subsidie in delen inleveren?

Nee, je kunt de subsidie alleen in zijn geheel inleveren. De subsidie is niet op te splitsen. 

Kan ik artikel veranderen in een voordeelbox?

Nee, dit is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om zelf producten samen te stellen. 

Ik heb mijn bestelling zelf betaald, hoe kan ik mijn geld terug vragen?

Heb je bij ons een bestelling geplaatst en deze zelf betaald en kom je in aamerking voor de subsidie? Dan kun je jouw geld terug vragen via Duurzaam Bouwloket door jouw factuur up te loaden via deze link. Heb je geen factuur van ons ontvangen? Stuur ons een mailtje en wij zorgen dat de factuur jouw kant op komt. Mailen kan naar info@degroenebox.nl.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

LHet kan voorkomen dat jouw bestelling uit 2 pakketten bestaat. Mocht je iets missen in je bestelling, wacht dan even rustig af of er nog een tweede pakket wordt bezorgd. Door grote drukte in verband met de subsidieregeling kan het wat langer duren voordat de bestelde producten verstuurd kunnen worden. Levertijd kan oplopen van 7 tot 14 werkdagen na bestelbevestiging. Heb je jouw volledige bestelling na 14 werkdagen nog niet binnen? Neem dan contact met ons op via info@degroenebox.nl onder vermelding van jouw gemeente en ordernummer. 

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of mail jouw vraag naar info@degroenebox.nl.